
Publikos dėmesį išlaikyti prezentacijos metu – vis sunkiau. Senesni tyrimai rodo, kad klausytojams naujo dirgiklio reikia ne rečiau negu kas 10 minučių. Naujesni mokslo atradimai teigia, kad prezentacijos autorius sudominti privalo kas 3 minutes ir netgi dar dažniau. Atskleisiu lengvą ir vis dar retai naudojamą būdą – kaip papildomai sudominti prezentacijos klausytojus…
Kai jūsų prezentacijoje artėja ta vieta, kuri yra svarbi arba įdomi ir norite, kad klausytojai jos „nepramiegotų” – pravers šis paprastas profesionalo patarimas. Tiesiog praneškite savo klausytojams, kad dabar verta suklusti. Tai gali būti kad ir štai tokios frazės, sužadinančios auditorijos smalsumą:
– „Dabar aš jums atskleisiu kai ką svarbaus…“
– „Dėmesio, o dabar bus įdomioji dalis…“
– „Įtempkite ausis, nes dabar sužinosite esmę…“
– „O dabar papasakosiu šiek tiek iš užkulisių. Tą paprastai žino tik tie, kas viską matė iš arti…“
Čia panašiai kaip gerame restorane prieš įnešant didelį prabangų patiekalą, šefas ateina į salę ir praneša, kas dabar laukia garbingų restorano svečių…
Taigi, prieš pateikdami svarbią prezentacijos dalį, kurią norite įtvirtinti klausytojų atmintyje, trumpam sukurkite įtampą viena iš minėtų ar panašių frazių.

Beje, šiame didžiausiame prezentacijų tinklaraštyje jus taip pat gali sudominti: Kokios prezentacijų skaidrės laimi 2025 metais?
Šio tinklaraščio autorius – prezentacijų prodiuseris Arturas Laskauskas, „prezentacijų ekspertas Nr. 1 Lietuvoje” („Kauno diena”).
