Pedagogai kritiškai įvertino lietuviškas prezentacijas

kaip sukurti gerą prezentaciją

Šiandien skaičiau paskaitą būsimiesiems mokytojams, kurie studijuoja Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijoje. Tarp klausytojų buvo ir nemažai akademijos dėstytojų. Paprašiau jų visų, kad įvertintų iki šiol matytų lietuviškų prezentacijų kokybę (trumpa anoniminė apklausa raštu).  Rezultatai jus privers suklusti…

Apklausoje prašiau anonimiškai atsakyti į vienintelį klausimą: kiek procentų iš jūsų matytų prezentacijų buvo BLOGOS prezentacijos (neįdomios, nuobodžios ir net migdančios), kiek procentų sudarė VIDUTINĖS prezentacijos (bent jau aišku, kas norėta prezentacijoje pasakyti) ir kiek procentų sudarė AUKŠČIAUSIO LYGIO prezentacijos (tokios, kurių nepamirši keletą metų).

Suskaičiavus atsakymų vidurkius, būsimųjų mokytojų ir jų dėstytojų atsakymai yra tokie:

kaip parengti gerą prezentaciją

Galite palyginti, kaip į tą patį klausimą buvo atsakyta 2014 m., kai mano inicijuotą analogišką prezentacijų kokybės apklausą atlikome visos Lietuvos mastu ir rezultatus paskelbėme „Verslo žiniose“. Skaitykite: „Pusė lietuviškų prezentacijų pridaro daugiau žalos, negu naudos“.

P. S. Aukščiau matoma iliustracija su procentinėmis dalimis yra sukurta PowerPoint programa. Jei norite išmokti PowerPointą valdyti kaip tikri virtuozai, pasidomėkite prezentacijų seminarais.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *