Kaip sudominti prezentacijoje?

Vietoj įžangos – trumpas video (vos 45 sek.):

Vieną iš publikos sudominimo būdų prezentacijoms galima pasiskolinti iš… reklamos.

Dabartinė reklama kalba nebe apie pačią prekę, bet
apie naudą – prekės naudą pirkėjui, pvz.:
• „Finansinis saugumas jūsų šeimai“;
• „Daugiausia naudingų mineralų“;
• „Nepaprastai malonu vairuoti“ …

Dabartiniai prezentacijų profesionalai savo klausytojams
taip pat pristato ne ką kita, o naudą. Pranešėjo darbą apsunkina tik tai, kad vienam klausytojui  rūpi vienokia nauda, kitam – kitokia.

Sudariau populiariausių naudos pasiūlymų TOP 5, pasitaikantį reklamoje. Per prezentaciją ir jūs galite pabrėžti kurią nors iš šių 5 konkrečių naudų klausytojams, t. y. pasakyti, kad jūsų pasiūlymas:
1. taupo pinigus;
2. taupo laiką;
3. išvaduoja nuo konkrečios problemos;
4. saugo arba stiprina sveikatą;
5. mažina įtampą.

Nes klausytojams labiau rūpi savi reikalai (ir nauda sau), o ne tai, ką nori pasakyti (ar įsiūlyti) pranešėjas.

Tiesa, kai kuriais atvejais prezentacijoje kalbama ne apie naudą klausytojams, bet apie realią grėsmę, kurios jie dar nepastebėjo. Tai irgi veiksmingas sudominimo būdas. Keista, bet prezentacijose ir sudominimas per naudą, ir per grėsmę vis dar per mažai išnaudojami.

Tai buvo ištrauka iš knygos „Prezentacija kitaip“. 

 

Teksto autorius – prezentacijų ekspertas Arturas Laskauskas

prezentaciju ekspertas Nr 1Prezentacijų meistriškumo mokėsi  pas geriausius Vokietijos ir Šveicarijos prezentacijų specialistus iš TOP-3 sąrašo. Pagal užsakymus kuria prezentacijų scenarijus ir skaidres. Veda seminarus apie prezentacijas. Yra parašęs populiarią knygą su praktiniais patarimais prezentacijų kūrėjams.

Kontaktai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *