Dažniausias ir pavojingiausias prezentacijų žodis

kaip sukurti gerą prezentaciją

Žinoma, kad dažniausiai prezentacijose girdimas žodis yra „aš“. Nieko keisto: per prezentaciją pranešėjas būna labiausiai susirūpinęs dėl savęs paties, dėl savo pasirodymo sėkmės, kas atsispindi ir nesąmoningai parenkant žodžius. Tačiau tai yra spąstai, kurių tik nedaugeliui pavyksta išvengti.

Tokia egoistinė kalbos maniera klausytojus „užkabina“ ir „aktyvuoja“ mažiau, negu tada, kai kalbama ne apie pranešėją, bet apie klausytojus (paprastas rinkodaros principas, kuris pritaikomas kiekvieną kartą, kai akivaizdu, kad pranešėjui pavyko sukurti gerą prezentaciją: svarbiau ne „aš“, bet „jūs“).

Kaip sukurti gerą prezentaciją?

Prezentacijose pasitaiko ne pačių geriausių pranešėjo formuluočių:

  • „Šiuo pavyzdžiu noriu jums parodyti…“
  • „Iš to darau išvadą…“
  • „Šioje vietoje atkreipsiu jūsų dėmesį į tai, kad…“

kaip sukurti gerą prezentaciją?

Gudrybė visai paprasta: perdėliokite formuluotes taip, kad jos parūptų jūsų klausytojams. Jie įsiklausys labiau, jei aukščiau minėtas formuluotes perdėliosite taip, kad jose pagrindinis veikėjas būtumėte ne jūs, o jie – jūsų klausytojai:

  • „Iš šio pavyzdžio jūs galite matyti…“
  • „Iš to jūs galite padaryti išvadą…“
  • „Šioje vietoje atkreipkite dėmesį į tai, kad…“

Geriausios prezentacijos naudoja rinkodaros atradimus, naudokite juos ir jūs: per prezentaciją daugiau fokusuokitės ne į save, bet į savo publiką.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *